Dance, just dance baby

Yeeeey imon börjar dans-träningen igen! Jag älskar verkligen att dansa! jag blir så glad av det, plus att det är en väldigt bra träning för kroppen. Finns så mycket olika dansstilar, men mina favoriter är street/show/jazz/hiphop/afrikansk-dance. hahah en liten blandning där men alla är ju så roliga ;)
Funderar på att sätta på mig träningskläder och ta med mig några bra CD-skivor ner till vardagsrummet och träna ;P haha ska nog göra det, supertaggad!

Någon läsare där ute som brinner för dans?


Kommentarer
Postat av: Anonym

(svar) ja, verkligen! :D



har du haft en bra dag?=)

kram!

2009-01-28 @ 20:37:07
Postat av: louise

(svar) ja, verkligen! :D



har du haft en bra dag?=)

kram!

2009-01-28 @ 20:37:23
URL: http://lojsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0